سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سردار بی سنگر

یک خانم از کشور آذربایجان بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس مسیر زندگی خود را کاملا تغییر داد

 آپلود سنتر

"فاطمه فتحعلی اوا" خانمی که حرفه اصلی او رقاصی بوده و پس از بازگشت از مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) در مورد تصمیمش به کشورش گفت: من نزدیک تر شدن به خدا را درک می کنم لازمه این کار ترک حرفه ام است و من تصمیم قاطع و راسخ خود را در این باره اتخاذ کرده ام.

 آپلود سنتر

منبع:: mehrnews.com


نوشته شده در دوشنبه 90/10/19ساعت 10:34 عصر توسط رز سفید نظرات ( ) |

 بازتاب گسترده خبری اظهارات فرمانده ارتش در مورد ناو آمریکایی

بازتاب گسترده خبری اظهارات فرمانده ارتش در مورد ناو آمریکایی
اظهارات سرلشگر صالحی در پایان رزمایش دریایی 10 روزه نیروی دریایی ارتش در خبرگزاری‌های مهم جهان بازتاب گسترده‌ای داشت به گونه‌ای اغلب این رسانه‌ها، این خبر را در صدر اخبار مهم خود تحت پوشش قرار دادند.

شبکه فاکس نیوز با پوشش خبر رژه پایانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: فرمانده ارتش ایران به ناو هواپیمابر آمریکا هشدار داد دیگر به خلیج فارس برنگردد.

این شبکه با اشاره به اینکه این ناو هواپیما بر از تنگه هرمز به بندر "جبل علی دوبی" رفته است نوشت: این ناو از ناوهای ناوگان پنجم آمریکا است که در خلیج فارس مستقر است.

خبرگزاری اسوشیتدپرس با قرار دادن این خبر در صدر اخبار خارجی خود نوشت: ارتش ایران به آمریکا هشدار داد ناو هواپیمابر خود را خارج از خلیج فارس نگه دارد.

این خبرگزاری به نقل از اظهارات سرلشگر صالحی نوشت: ایران تاکید کرده است که این کشتی جنگی آمریکا نباید دوباره به پایگاه سابق خود در خلیج فارس برگردد. فرمانده ارتش ایران تهدید کرده است که هشدار ایران دیگر تکرار نمی‌شود.

خبرگزاری رویترز این خبر را با تیتر "ایران به ناو آمریکا هشدار داد" پوشش داده است. رویترز نوشت: چند روز بعد از تهدید ایران مبنی بر بستن تنگه هرمز، ارتش ایران هشدار داد در صورت تکرار ورود ناو آمریکا به آبهای خلیج فارس اقدامات تهاجمی دیگری اتخاذ خواهد شد.

رویترز همچنین به نقل از فرمانده ارتش ایران نوشت: ایران عادت ندارد یک حرف را دوبار تکرار کند.

شبکه خبری سی بی اس نیوز نیز با تحت پوشش قرار دادن اظهارات فرمانده ارتش نوشت: ناو آمریکایی "یو اس اس استنیس" در طول مانور دریایی ایران در آبهای خلیج فارس به این منطقه وارد شده است. در واکنش به این اقدام، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران به حضور ناو آمریکایی در آبهای جنوب ایران واکنش نشان داد و هشدار داد این ناو آمریکایی دیگر به این منطقه برنگردد.

سی بی اس همچنین نوشت: آمریکا دارای پنج ناو هواپیمابر بود که با پایان رسمی جنگ عراق اکثر آنها از منطقه خارج شده‌اند.

پایگاه خبری فاینانشال تایمز نیز با اشاره به رزمایش دریایی 10 روزه ایران و همچنین افزایش تنش در روابط غرب با ایران نوشت: ایران در مورد ورود ناو جنگی آمریکا به منطقه خلیج فارس به این کشور هشدار داد.

فانانشال تایمز با اشاره به تهدیدات ایران نوشت: این تهدیدات باعث شده است قیمت نفت روز سه شنبه به 109 دلار برسد. این درحالیست که روز دوشنبه قیمت نفت برنت 107 دلار بود. کارشناسان پیش بینی کردند در صورت ادامه این روند قیمت نفت بازهم افزایش خواهد یافت.

این پایگاه همچنین نوشت: ایران گفته است ما اقدام غیر منطقی نمی‌کنیم اما برای مقابله با هر تهدیدی آماده‌ایم.

پایگاه خبری گلوبال پست نیز این خبر را در صدر اخبار خود تحت پوشش قرار داد و به بررسی تهدیدات اخیر ایران در مورد تنگه هرمز و حضور ناو آمریکایی در آبهای جنوبی ایران پرداخت.

گلوبال پست با اشاره به اظهارات سرلشگر صالحی، اظهارات وی در مورد اینکه "ایران دیگر هشدار خود را تکرار نمی‌کند" را برجسته کرد.

روزنامه واشنگتن پست نوشت: در پایان رزمایش دریایی ایران فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران هشدار داد ناو هواپیما بر آمریکایی نباید دوباره به آب‌های استراتژیک ایران ورود کند.

واشنگتن پست با بررسی اظهارات صالحی نوشت: این رزمایش نمایش قدرت ایران بود و توانایی ایران در بستن تنگه هرمز را نشان داد.
این پایگاه خبری با اشاره به اینکه انگیزه‌های اظهارات فرمانده ارتش ایران باید بررسی شود نوشت: دشمنان ایران باید پیام رزمایش دریایی ایران را بفهمند.

گفتنی است رسانه های از قبیل "مانی مورنینگ"، صدای آمریکا، المصری الیوم، العربیه، چاینا دیلی، سی ان بی سی و صدای اروپا نیز اخبار مربوط هشدار ایران به ناو آمریکایی را تحت پوشش قرار داده‌اند.
منبع: www.natering.ir

نوشته شده در پنج شنبه 90/10/15ساعت 11:26 عصر توسط رز سفید نظرات ( ) |

رییس‌جمهور ایران اخیراً فوت کرده است!
مصاحبه‌شوندگان نیویورکی اظهار کردند؛
رییس‌جمهور ایران اخیراً فوت کرده است!
اکثر مصاحبه‌شوندگان نیویورکی در پاسخ به این سوال که نام پایتخت ایران چیست و رییس‌جمهور آن کیست،‌ با سردرگمی تمام و جواب‌های عجیب پاسخ دادند.
در حالی که به انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا نزدیک‌تر می‌شویم، اکثر کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا برای این که بتوانند نظر حامیان اصلی خود یعنی صهیونیست‌ها را جلب کنند، دست به موضع‌گیری‌های خصمانه علیه ایران زده و حتی تا جایی پیش می‌روند که تمایل خود را برای اعلام جنگ نظامی با ایران مطرح می‌سازند. آنها در اکثر اظهارات خود غولی بی‌شاخ و دم از ایران برای مردم خود ساخته و این در حالیست که اکثر مردم آمریکا چیز چندانی در مورد ایران نمی‌دانند و کاملاً تحت تأثیر تبلیغات منفی رسانه‌های آمریکا قرار دارند.

شبکه خبری راشا تودی در گزارش اخیر خود دست به پرسیدن سوالاتی از مردم آمریکا در مورد ایران زد. این گزارش تصویری به خوبی نشان می‌دهد که اکثر مردم آمریکا اندک اطلاعی در مورد کشور ما نداشته و حتی نمی‌دانند که نام پایتخت ایران چیست و یا رییس‌جمهور ما کیست.

در این گزارش، اکثر سوال‌شوندگان قادر به پاسخ‌دهی به سوالات ابتدایی مصاحبه‌کننده نبوده و یا اینکه پاسخ‌های عجیبی به سوالات کاملاً ابتدایی وی می‌دهند. پاسخ‌های ارائه‌شده به این سوال که «پایتخت ایران کجاست؟» این‌گونه است:· نمی‌دونم.· جواب منفیست.· کی اهمیت می‌ده.· بله می‌دونم. می‌پرسی که کجاست. نمی‌تونم بهت بگم. بسیار سریست.

در پاسخ به این سوال که «رییس‌جمهور ایران کیست؟» نیز فقط یکی از مصاحبه‌شوندگان پاسخ درست را می‌دهد و مابقی اظهار بی‌اطلاعی کرده و حتی یکی از آنها رییس‌جمهور ایران را با رییس‌جمهور فقید کره شمالی اشتباه گرفته و می‌گوید: «وی اخیراً مرده است.»در این گزارش همچنین عکسی از محمود احمدی‌نژاد به سوال‌شوندگان نشان داده می‌شود و از آنها پرسیده می‌شود که این شخص کیست. آنها در پاسخ به این سوال اینگونه پاسخ می‌دهند: پاکستانیه // شبیه اسامه است // رییس‌جمهور عراقه.

 

printمنبع:سایت ناترینگ


نوشته شده در یکشنبه 90/10/11ساعت 10:33 صبح توسط رز سفید نظرات ( ) |

 گرداب/ مهمترین تهدید سایبری سال 2012 چیست؟
به نقل از سی‌نت؛پیش‌بینی کارشناسان از تهدیدات سایبری سال 2012؛
گرداب/ مهمترین تهدید سایبری سال 2012 چیست؟
از مواردی که کارشناسان برای سال 2012 پیشاپیش به اظهار نظر درباره آن پرداخته‌اند، مسئله "تهدیدات" در فضای مجازی است. شما فکر می‌کنید مهمترین تهدیدات سال 2012 چه تهدیداتی است؟

به نقل از سی‌نت، در حالی که چند روزی به آغاز سال 2012 میلادی بیشتر باقی نمانده است، کارشناسان فضای سایبر پیش‌بینی‌های خود را در حوزه‌های مختلف برای سال 2012 اعلام می‌کنند. یکی از مواردی که کارشناسان در مورد آن به اظهار نظر و پیش‌بینی پرداخته‌اند، مسئله "تهدیدات" در فضای مجازی است. کارشناسان امنیت در فضای مجازی محورهای اصلی تهدیدات برای سال 2012 را این‌گونه پیش‌بینی کرده‌اند:
 
1. افزایش بدافزارهای سیستم عامل "اندروید" که بالغ بر 50 درصد بازار تلفن‌های همراه را در دست دارد.
 
2. افزایش حملات هکری به زیرساخت‎‌ها؛ امسال گزارشی افشا شد که حاکی از آن بود که یک زیرساخت‌ سایبری حیاتی در آمریکا هک شده است اما وزارت امنیت داخلی آمریکا این موضوع را تکذیب کرد. حمله ویروس "استاکس‌نت" به زیرساخت‌های نیروگاه اتمی "بوشهر" در ایران مهمترین این موارد بود.
 
3. یکی دیگر از پیش‌بینی‌های کارشناسان برای سال آینده با مشکل مواجه ‌شدن رای‌گیری الکترونیکی است. به عنوان مثال در انتخابات سال 2008 آمریکا، یک رخنه امنیتی منجر به آن شد که آراء یکی از مناطق ایالت "کالیفرنیا" حذف شود.

4. بی‌شک سال 2011 سال هکرها بود، تقریبا همه جا از کمپانی "سونی"  گرفته تا "سیا" شاهد حملات روزانه آن‌ها بودند. همکاری فنی فعالان هکری مانند گروه "انانیمس" که با صورتک‌هایی به جمع معترضان وال استریت پیوستند چهارمین تهدید امنیتی پیش‌بینی شده است که می‌تواند به جنبش "99 درصد"ی کمک کند.

5. و اما مهمترین تهدید امنیتی در سال 2012:
افراد با وجود هشدارهای موجود در زمینه حریم خصوصی، باز هم بیش از اندازه اطلاعات خصوصی خود را به اشتراک می‌گذارند. این امری است که تقریبا همه ما تجربه کرده‌ایم و نادیده گرفتن آن، احمقانه به نظر می‌رسد. ما همه عضو جامعه‎ای هستیم که مطالبی که به حریم خصوصی‌مان آسیب جدی می‌رساند را به اشتراک می‌گذاریم.

شبکه‌های اجتماعی به ما اجازه می‌دهند تمامی جنبه‌های زندگی‌مان را به اشتراک بگذاریم. این اطلاعات می‌تواند مدرسه یا رستورانی که امشب در آن شام خواهیم خورد تا این‌که حیوانات خانگی‌مان چه شکلی هستند را شامل شود.

نفسمان ترغیب‌مان می‌کند که تمامی درخواست‌های دوستی که دریافت می‌کنیم را تایید کنیم و به دنبال فالوئرهای (follower) بیشتری باشیم؛ افرادی که آن‌ها را با اطلاعات شخصی و خصوصی‌مان بمباران خواهیم کرد!

ما همچنین به شکل ناخواسته اطلاعات حساس خود را فاش می‌کنیم؛ به عنوان مثال هنگامی که مطلبی را با عکس منتشر می‌کنیم، بدون اینکه متوجه باشیم این عکس‌ها حاوی مختصات "جی‌پی‌اس" مربوط به خانه‌مان هستند، درست هنگامی که در تعطیلاتی که قبلا از رفتن به آن خبر داده بودیم، بیگانگان را به جلوی در آن خواهید کشاند.

کمپانی‌هایی مانند "فیس‌بوک"، گزینه‌های پیشنهادی برای تجمیع اطلاعات را بیشتر کرده‌اند، به طوری که فعالیت‌های هر فرد در این سایت و هرجای دیگر  به صورت خودکار با افراد دیگر به اشتراک گذاشته می‌شود؛ می‌توانید به راحتی بدانید دوستتان هم‌اکنون به چه موسیقی گوش می‌‌کند و در این لحظه مشغول مطالعه چه مطلبی است؟

امیدواریم کمپانی‌هایی چون فیس بوک در سال 2012 به شکل کامل‌تری توضیح دهند که در گزینه‌های جدید پیشنهادی‌شان، برای امنیت و حریم خصوصی افراد چه تدابیری دارند؟ کاربران نیز باید پیش از فشردن دکمه "post" (که منجر به انتشار مطلب می‌شود) از خود بپرسند "آیا حواسم هست افرادی که نمی‌شناسم‌شان یا دشمنانم هستند، می‌توانند این مطلب را ببینند؟"

printمنبع :(سایت ناترینگ)


نوشته شده در جمعه 90/10/9ساعت 9:27 عصر توسط رز سفید نظرات ( ) |

در قضیه 9 دی هم باز پای امام حسین و عاشورا در میان بود . اگر آن حرکات سخیف و گریه آور از سوی فتنه گران در عاشورا پیش نمی آمد ،این حرکت عظیم این تحرک مردم معلوم نبود به این شکل بوجود بیاید.اینجا هم پای عاشورا در میان بود .امیدوارم انشاالله خدای متعال سایه امام حسین (ع) ،سایه عاشورا ،سایه دین و ایمان معنوی را هرگز از سر ما کم نکند...

(بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه 9دی 1390/9/21)


نوشته شده در پنج شنبه 90/10/8ساعت 3:25 عصر توسط رز سفید نظرات ( ) |

9دی

تجلی حماسه عظیم بصیرت و میثاق با ولایت گرامی باد .......


نوشته شده در پنج شنبه 90/10/8ساعت 3:7 عصر توسط رز سفید نظرات ( ) |

<      1   2      


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت