سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سردار بی سنگر

"منصوره کرمی" به خبرنگار  ایرنا گفت: شرکت فعال در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل شرایط حساس کنونی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

همسر شهید علی محمدی در ادامه ترور دانشمندان ایرانی به دست استکبار جهانی و عوامل رژیم صهیونیستی را یادآور شد و افزود: به فضل الهی، جوانان ما با تبعیت از ولی امر خود همواره در راه سازندگی کشور گام های موثری برداشته اند که پیشرفت های اخیر آنها در مسائل هسته ای از این نمونه می باشد.

وی با اشاره به خلق حماسه میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم شجاع و شهید پرور با حضور دشمن شکن خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باری دیگر باعث تثبیت انقلاب اسلامی شده واجازه نمی دهند که بیگانگان در امور کشور دخالت کنند.

همسر شهید علی محمدی افزود: به عنوان همسر شهید به همه هموطنان توصیه می کنم در انتخابات شرکت کرده وبا حضور خود در انتخابات به دشمنان بفمانند که ملت ایران با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان بر مواضع خود در مقابل عدم دخالت دیگران در امور میهن اسلامی خود پافشاری می کنند و حتی لحظه ای از آرمان های امام راحل (ره) و حمایت بی دریغ خود از رهبر عزیزشان عقب نشینی نمی کنند.

** اعتقاد راسخ شهید به شرکت در انتخابات

همسر شهید علی محمدی با بیان این که این شهید عرصه علم و فناوری کشور به شرکت در همه عرصه های سیاسی اجتماعی کشور اعتقاد راسخ داشت، گفت: شهید علی محمدی معتقد بود که سرنوشت هرملتی توسط خودشان تعیین می شود، بنابراین همواره توصیه می کرد در انتخابات حضوری فعال داشته باشیم.


منبع: خبرگزاری ایرنا


نوشته شده در سه شنبه 90/12/2ساعت 8:54 عصر توسط رز سفید نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت