سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سردار بی سنگر

مردم نکایی فریاد اسکتبارستیزی سر دادند/شعار مرگ بر آمریکا ماندگارترشد


در یوم الله 13 آبان

مردم نکایی فریاد اسکتبارستیزی سر دادند/شعار مرگ بر آمریکا ماندگارترشد

مردم غیوروبا صلابت نکایی باردیگر با حضور پرشور و با عزمت خود در راهپیمایی روز 13 آبان حماسه‌ای دیگر خلق کردند.
 به گزارش خبرنگار ناترینگ ، مردم نکا با حضور خود در یوم الله 13آبان بار دیگر اعتماد کامل خود به نظام و رهبری را ثابت کردند و به بیگانگان فهماندند که پای اعتقادات و آرمان های خود ثابت قدم هستند و ذره ای از این اعتقادات و آرمان ها فاصله نگرفته اند.
فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان نکا به‌عنوان بخشی از بدنه فعال و با نشاط جریان علم و فرهنگ جامعه اسلامی ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13آبان بار دیگر با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری به مستکبران و سلطه‌طلبان جهان اعلام کردند که همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی، ایستادگی، مقاومت، عزت‌مداری و سلطه‌ناپذیری و جهد و کوشش علمی و فرهنگی را سرلوحه خود قرار می‌دهند.
دراین راهپیمایی شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل، دخالت های امریکا درمنطقه و توطئه های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.
دانش آموزان که لباسهای بسیجی بر تن داشتند و پرچمها و پلاکاردهایی حاوی شعارهای راهپیمایی و آدمکهای نمادین اسراییل و آمریکا را حمل می کردند، با فریادهای "دانش آموز بیدار است از اسراییل و آمریکا بیزار است ، انرژی هسته ای حق مسلم ما است و استقلال آزادی جمهوری اسلامی" آمادگی خود را برای حضور بیش از پیش در صحنه های دفاع از آرمانهای نظام اسلامی اعلام کردند.


منبع خبر: ناترینگ


نوشته شده در دوشنبه 92/8/13ساعت 11:0 عصر توسط رز سفید نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت