• وبلاگ : سردار بي سنگر
  • يادداشت : بسته هاي سوال برانگيز حاج خانوم!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • پارسي يار : 0 علاقه ، 1 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام ان شالله
    بازم مهمون نوازي شما شمالي ها اجرتون با سيد شهدا
    پاسخ

    سلام بسيجي خوبي؟ممنون از لطفت ولي خداييش همه مردم ايران خونگرم و مهمان نوازند....ممنون از توجهت به وبلاگم
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 9 اسفند 90 نوشته (بسته هاي سوال برانگيز حاج خانوم!!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    ممنون از لطف شما آقاي معزي ....موفق باشيد

    سلام بر عشق ، سلام بر همدم و همراز عشق يعني شهيد و شهادت

    قصه عشق را بايد با غروب بود تا دانست و با هواي ابري پاييزان و با مرغي که به ناچار پشت ميله هاي بي احساس قفس نغمه سرايي مي کند. ماجراي غم انگيز ما را در محفل شمع و پروانه بايستي شنيد و با لبخندهايي پيوند خورده با اشک و در آه سوزان شنهاي داغ ديده ... باز دلم هواي شلمچه کرده است.

    باز از فرسنگها راه بوي عطر خاکريزهايش مستم مي کند . باور کنيد خودم هم ديگر خسته شده ام . همين که مي آيم نفسي بگيرم و با شهر بسازم ، همين که مي آيم آرام آرام با زندگي روزمره دست اخوت دهم ، نمي دانم چه مي شود که درست هنگام هنگامه ، آنجا که مي روم تا فتحي ديگر در بودنم را رقم بزنم ، به سراغم مي آيند .

    خدايا چاره اي ... درماني ... راهي ... خودم هم خوب مي دانم که يک بيابان و چند خاکريز و يک غروب نمي تواند اينچنين هستي ام را به بازي بگيرد . که بيابان بسيار است و خاکريز مشتي خاک و غروب کالايي که همه جا يافت مي شود ... آري !

    پاسخ

    سلام همسنگر ممنون از نوشته زيباتون دل منم هواي شلمچه کرده و انشاالله براي سال تحويل در آنجا خواهم بود ...انشاالله به ياري شهدا شما هم قسمتتان بشود و بياييد.....